ارسال پیامک انبوه  اس ام اس SMS با ارسالک

ارسال پیامک انبوه یکی از ارزان‌ترین روش‌ها برای تبلیغات و ارتباط با مشتریان و مخاطبان است. این روش زمانی ارزشمندتر است که به‌آسانی و بدون نیاز به دانش فنی در اختیار متقاضی قرار داشته باشد تا وی بتواند از این امکان برای پیشرفت کسب‌وکار خود گام بردارد. در این صفحه ما قصد داریم به شما کمک کنیم تا در سریع‌ترین زمان ممکن پنل ارسال پیامک انبوه رایگان خود را ایجاد کنید و یک قدم از رقبای تجاری‌تان پیش بیفتید.
برای ارسال پیامک انبوه و دریافت رایگان پنل پیامک ارسالک، همین حالا ثبت نام کنید.

از کجا شروع کنیم ؟ نحوه ارسال پیامک انبوه چگونه است ؟

آموزش ارسال پیامک انبوه با اولین قدم آغاز می‌شود. گام اول برای یادگیری چگونگی ارسال پیامک انبوه ثبت‌نام در سامانۀ ارسالک است. پس از ثبت‌نام در سامانۀ ارسال پیامک ارسالک، شما امکان ایجاد فهرست مخاطبان و ارسال انواع پیامک‌های تبلیغاتی و خدماتی را پیدا خواهید کرد. برای این منظور می‌توانید لیست شماره‌های مدنظرتان را به پنل کاربری‌تان ایمپورت کنید، یا از مسیرهای دیگر مشخص‌شده لیست مخاطبان خود را بسازید. اگر لیست ندارید نگران نباشید! شما می‌توانید از بانک شماره‌های ارسالک استفاده کنید. این بانک جامع به شما امکان می‌دهد که مخاطبان خود را بر اساس معیارهایی مانند پیش‌شماره، محل زندگی، منطقۀ سکونت، جنسیت و… انتخاب کرده، فهرست‌تان را تهیه کنید.

پس از ثبت‌نام در سامانه ارسال پیامک انبوه رایگان ارسالک و دریافت پنل، با امکانات ویژه ارسالک قادر خواهید بود بهترین عملکرد را در زمینۀ ارسال پیامک گروهی تجربه کنید. به‌عنوان مثال می‌توانید شماره‌ای را که می‌خواهید از طریق آن اس‌ام‌اس‌ها را ارسال کنید انتخاب کرده، رندبودن و تعداد ارقامش را مشخص کنید. ویژگی‌های منحصربه‌فرد ارسالک و تعرفه‌ها را می‌توانید در بخش‌های مربوطه مشاهده کرده، یا از تیم پشتیبانی بپرسید.

مزایای ارسال پیامک از شماره تلفن ثابت

  • ارسال و دریافت پیامک با شماره تلفن ثابت و پیش شماره 021-026 بدین ترتیب شماره تماس تلفنی و شماره پیامکی شما یکی خواهد شد.
    به عنوان مثال: تلفن و پیامک: 02144963602
  • یک سرویس کاملاً مبتنی بر وب- سرویس پیامک اینترنتی تلفن ثابت کاملا تحت وب بوده و در زمان استفاده، خط تلفن ثابت را مشغول نمی نماید.
  • برند سازی و تسهیل فرآیند ارتباط با مشتری– با فعالسازی سرویس پیامک اینترنتی تلفن ثابت، مخاطبین شما، به محض دریافت پیامک از شماره تلفن ثابت شما، به راحتی و از روی شماره ارسال کننده پیامک، شما را شناسایی نموده و امکان پاسخگویی از طریق پیامک(reply) و یا برقراری تماس تلفنی (call) با شما را خواهند داشت.
  • استفاده بهینه از فضای متن پیامک- با توجه به محدودیت تعداد کاراکتر در هر واحد پیامک و عدم نیاز به تایپ مجدد شماره تلفن تماس در متن پیامک، به کمک سرویس پیامک اینترنتی تلفن ثابت می توانید در تعداد کاراکترهای پیامک ارسالی صرفه جویی نمایید.
  • هرینه یکسان پیامک فارسی و لاتین – هزینه پیامک فارسی و لاتین از طریق سیستم ارسال پیام کوتاه شماره تلفن ثابت یکسان بوده و برای کاربرانی که از پیامک لاتین استفاده می کنند از لحاظ هزینه مناسب تر می گردد .
  • متقاضیان سرویس می توانند پس از تکمیل فرم ثبت نام و خرید پنل کاربری یا نمایندگی اقدام به سفارش خط ثابت خود نمایند.

۵ ویژگی محبوب سرویس ارسال پیامک انبوه ارسالک

گزارش‌گیری حرفه‌ای

با استفاده از این امکان شما می‌توانید گزارش‌هایی کامل از وضعیت ارسال و عملکرد پیامک‌هایتان دریافت کنید. دسترسی به این گزارش‌ها در پنل ارسالک مهیاست.

ارسال زمان‌بندی‌شده

شما می‌توانید ارسال پیامک‌هایتان را زمان‌بندی کرده، با هر برنامه ارسال پیامک انبوه که در نظر دارید به فرستادن آنها اقدام کنید. این ویژگی سرعت عمل را افزایش داده، نتیجه‌گیری را برایتان آسان‌تر خواهد کرد. بله! ارسال پیامک انبوه از طریق اینترنت ممکن است.

استفاده از لیست شماره‌های شخصی شما

در ارسالک علاوه‌بر این‌که می‌توانید از شماره‌های شخصی خودتان استفاده کنید، این امکان را دارید که مشتریان را گروه‌بندی کرده، هدفمند به ارسال پیامک بپردازید.

بانک جامع شماره

ارسالک بانک جامعی از شماره‌ها و مخاطبان را در اختیار شما قرار می‌دهد. با استفاده از این بانک شما قادر خواهید بود پیامک‌هایتان را بر اساس منطقه زندگی، شغل و… مخاطبان خود ارسال کنید.

ارسال پاسخ خودکار به پیامک‌های دریافتی

اگر می‌خواهید که یک پاسخ آماده برای پیامک‌های دریافتی از سوی مخاطبانتان ارسال شود این ویژگی در ارسالک برای شما مهیا شده است.

آیا این سرویس برای من هم مناسب است؟

آیا سرویس ارسال پیامک انبوه مناسب کسب‌وکار شما هست یا نه؟ اگر جزء این ۴ دسته هستید، قطعاً. اگر هنوز مطمئن نیستید از واحد پشتیبانی ارسالک بپرسید و دربارۀ نحوه ارسال پیامک انبوه مشاوره رایگان بگیرید.

فعالان صنعت خرده فروشی (Retail)

اگر خرده‌فروشی دارید و هدف‌تان افزایش فروش است می‌توانید پیامک‌های پیشنهاد ویژه خود را برای مشتریان‌تان ارسال کرده، آنها را به مراجعه و خرید ترغیب کنید.

استارتاپ‌ها

بنیانگذاران استارتاپ‌ها می‌توانند از این سرویس ارزان، با نرخ بالای بازگشت سرمایه و هدفمند برای جذب مخاطب استفاده کنند. امکان نظرسنجی از کاربران برای دریافت بازخورد نیز در پنل ارسالک وجود دارد.

صاحبان کسب‌وکارهای متوسط و بزرگ

اگر می‌خواهید به‌آسانی و به‌صورت زمان‌بندی‌شده با گروه بزرگی از مشتریان یا کارمندان شرکت‌تان در ارتباط باشید و پیام خاصی را در زمان مشخص برای ایشان ارسال کنید، این سرویس چارۀ کار شماست.

برگزارکنندگان رویدادها و دوره‌های آموزشی

برای افزایش‌دادن شرکت‌کنندگان در جلسه، رویداد، دوره و کلاس‌هایتان می‌توانید پیامک اطلاع‌رسانی را به گروه هدف‌تان ارسال کرده، ایشان را به ثبت‌نام دعوت کنید.

سوالات متداول

1آیا ارسال پیامک انبوه قانونی است؟

بله، تیم ارسالک، وظیفۀ احراز هویت و فعال‌سازی سرویس را بر اساس قوانین مشخص برعهده دارد. با این حال، ارسالک در قبال محتواهای ارسالی از سوی کاربر هیچ مسئولیتی ندارد و در صورت انجام هرگونه تخلف محتوایی، یا عدم توجه به قوانین و ملاحظات کاربری شماره‌های خدماتی، صاحب پنل کاربری بایستی به مراجع ذیربط پاسخگو باشد.

2آیا برای برخورداری از امکانات پنل باید هزینه جداگانه بپردازم؟

خیر

3آیا محدودیتی در تعداد پیامک‌های ارسالی در ارسالک وجود دارد؟

خیر. محدودیتی در ارسال پیامک وجود ندارد؛ ولی با توجه به ظرفیت‌های تخصیص‌داده‌شده از سوی اپراتورها (پیام/ ثانیه)، در ساعات پیک ارسال، بسته به میزان ترافیک و حجم صف، پیام‌ها بر اساس اولویت و با تاخیر ارسال خواهند شد. برای اطلاع از ظرفیت‌های ارسال پیامک انبوه ایرانسل و همراه اول می‌توانید با واحد پشتیبانی تماس بگیرید.

4مدت زمان فعال‌سازی و ثبت‌نام چقدر است؟

در صورت تکمیل ثبت‌نام و بارگذاری کامل و صحیح مدارک درخواستی برای احراز هویت شماره از سوی متقاضی، فعال‌سازی بلافاصله و در همان روز کاری، توسط کارشناسان ارسالک انجام می‌شود.

5فاصلۀ زمانی میان واریز وجه تا ارسال پیامک چقدر است؟

به محض خرید اعتبار پیامکی و پرداخت وجه، شارژ مذکور جهت استفاده بر روی پنل کاربری اعمال شده و قابل استفاده است.

6آیا امکان قراردادن لینک در متن پیام وجود دارد؟

برای ارسال لینک، متقاضی بایستی یک‌بار، لینک مذکور را از طریق ثبت تیکت در قسمت پشتیبانی پنل معرفی کند. کارشناسان ارسالم پس از بررسی لینک، و در صورت موردتاییدبودن آن، لینک را فعال کرده و روی همان تیکت به متقاضی اطلاع‌رسانی می‌کنند.

7آیا امکان استفاده از سیم‌کارت شخصی برای بهره‌مندی از این سرویس وجود دارد؟

فرآیند ارسال پیامک انبوه از طریق پنل یا وب سرویس (API)، هیچ ارتباطی با سیم‌کارت ندارد و شماره ارسال پیامک، بر اساس فرمت‌های مورد قبول سرویس‌های مذکور و سرشماره‌های تائیدشده ازجمله 021، 026، 021000 و... انجام می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر دربارۀ ارسال پیامک انبوه با شماره شخصی با واحد پشتیبانی ارسالک تماس بگیرید.

8آیا پیامک‌های ناموفق هم هزینه‌ای خواهند داشت؟

درصورتی‌که پیام به‌صورت موفق از سمت ارسالک  تحویل اپراتور شود ولی پیامک بنا به دلایلی از جمله خاموش‌بودن یا دردسترس‌نبودن شماره مقصد و یا اختلال در زیرساخت اپراتور، تحویل شماره مقصد نشود، مشمول هزینه است.
با این حال، شماره‌هایی که در لیست سیاه همراه اول قرار دارند، و یا ارسال‌هایی که به دلیل اختلال از سمت ارسالک تحویل داده نشوند، مشمول کسر شارژ نشده و در صورت کسر شارژ اولیه، بلافاصله در قالب شارژبک، اعتبار کسرشده به پنل کاربر بازگردانده خواهد شد.

9گزارش ارسال چه زمانی پس از ارسال پیامک آماده خواهد شد؟

گزارش ارسال بلافاصله پس از انجام ارسال در دسترس خواهد بود؛ امّا ازآنجایی‌که وضعیت پیام‌های ارسالی تا ۲۴ ساعت امکان تغییر و به‌روزرسانی از سوی اپراتورها را دارند، بهتر است گزارش دقیق را ۲۴ ساعت بعد استخراج کرد.

مدارک مورد نیاز جهت سفارش خط

بعد از ثبت نام مدارک را از پنل کاربری و یا از طریق واتساپ ارسال نمایید

کپی کارت ملی
عکس سلفی با کارت ملی
( مشاهده نمونه )
کپی آخرین قبض تلفن ثابت به نام مالک پنل
تکمیل فرم ثبت نام
( دانلود فرم )